Re: Sopar

A 2013-05-02 21:14, Aleix Martínez escrigué:

Hola, estic interessat en assistir i tinc un dubte amb el tema del
sopar, quants diners s'haurien de portar o si es porta menjar que
s'hauria de portar?
Gracies.

No hem encarregat menjar. Per veure que pots portar de menjar, mira el que ja porten els altres a https://pad.riseup.net/p/festadebian

Al costat hi ha un bar on es poden encarregar entrepans per 3 euros, i no molt lluny, llocs on es pot aconseguir falafels i shawarmes pel mateix preu. També hi ha bars on es poden demanar pizzes, però el preu d'una pizza acostuma a anar entre 8 i 10 euros.

La beguda acostuma a anar a 1,5E el got de vi ecològic, 1E el got de cervessa qualitat xibeca, i a 2,5E l'ampolla de cervessa artesana ecològica.

ATENCIÓ PREGUNTA:

Voleu que compri al super un parell de quilos de butifarres per cuinar-les allà? si la gent va dient que sí les compro i les deixo aquest migdia a la nevera de l'Ateneu.

Allà es pot cuinar si la gent s'anima , però entrepà de butifarra crec que és el més ràpid i senzill de fer. Jo no m'atreveixo a cuinar una paella.