Re: Gnome no arranca en Wheezy

El 1 de maig de 2013 13.26, Giorgio Grappa <giorgio.grappa@ubuntu.cat> ha escrit:
Salutacions, companys,

Debuto en aquesta llista per demanar ajut (tot i que hi estic subscrit des del 2008, no havia fet cap instal·lació seriosa de Debian, de manera que no he dit gaires coses) aprofitant que la Wheezy que m'acabo d'instal·lar (fa quatre o cinc dies) no em permet entrar en el l'escriptori Gnome ni en Gnome Clàssic (ni en Gnome Openbox, que va venir després).

El símptoma principal és que, després del login gràfic, salta una pantalla d'error que diu:

«Alguna cosa ha fallat. S'ha produït un problema i el sistema no es pot recuperar. Sortiu i torneu-ho a provar.»

Hola!

Jo també debuto a la llista tot i fer uns quants anys que hi estic subscrit :-)

A mi em va passar exactament el mateix al desembre passat, amb una instal·lació "clàssica" -amb una partició per al sistema i una altra per a la home en un EEE amb disc dur-

No m'hi vaig barallar gaire -estava prou content amb la Linux Mint Debian Edition que gastava des de feia unes setmanes- fins que avui en veure el teu missatge m'he posat a buscar. Sospito que el problema el causa fer servir una home "vella" i que la solució és justament la que expliquen a http://r3dux.org/2011/11/how-to-fix-gnome-3-sessions-failing-to-start/

Sort!

--
Tomàs Mallafré
GnuPG: 0x2D1296BA