Re: preparant la festa Debian

El Sun, 28 Apr 2013 01:57:08 +0200
Mònica Ramírez Arceda <monica@probeta.net> va dir:

> M'acabo de fixar que en el cartell posa "Install Party". Al final es fa?
> Potser ho podem deixar en el cartell i si algú porta l'ordinador per
> instal·lar-se Debian ens aventurem? O millor ho traiem del cartell?
>
> Salut!

Dubto molt que si apareix algú amb un portàtil per tal d'instal·lar debian no us llenceu a sobre com depredadors a la sabana :)

Si de cas ja m'encarrego jo de tenir un CD per tal de poder fer la cerimònia iniciàtica si es dona el cas. O fer de consultor sobre una possible instal·lació, que de ben segur és un rol que pot jugar perfectament qualsevol de nosaltres.

Per cert, com donem per aceptat el cartell? i quin cartell?.

Si d'aqui a 24 hores ningú diu res es queda el num. 5 ?(l'últim amb totes les aportacions).

http://personal.telefonica.terra.es/web/partisionator/dibuix5.jpg
http://personal.telefonica.terra.es/web/partisionator/dibuix4.jpg
http://personal.telefonica.terra.es/web/partisionator/dibuix3.jpg
http://personal.telefonica.terra.es/web/partisionator/dibuix2.jpg