Re: Ajuda per Desfer RAID 1 Debian

2013/4/5 Jordi Funollet Pujol <funollet@fastmail.fm>:
> No cal fer res de res: treus un disc i segueixes treballant. Si mires
> l'estat del RAID veuràs que està "degradat", cosa que implica que si et
> falla un disc tindràs pèrdua de dades. El mateix que sense raid, vaja.

Al final he optat per aquesta solució ja que no tinc massa temps per
mirar-m'ho. I cap problema. Suposo que en algun lloc em sortirà algun
warning de què només està funcionant un disc (dmesg?). Però així en
tinc prou, com he dit, és ordinador d'ús personal.

Gràcies pel suport, ara en sé una miqueta més de RAID1. A veure si la
propera vegada ho manego amb més aptituds.