Re: té sentit fer una partició boot separada?

 5-02-2013, 15:21 (+0100); Alex Muntada escriu:

> Totalment d'acord però amb un matís: si és una estació de treball
> crítica (amb RAID, diversos usuaris, etc.), aleshores potser cal
> replantejar-s'ho.

> Justament!
>
> L'escriptori de casa el tinc amb LVM i /boot a banda perquè està en
> RAID1 i perquè l'utilitzo d'estació de treball on sovint tinc diverses
> màquines virtuals corrent en volums lògics. M'agrada LVM perquè
> t'estalvia els maldecaps de les particions i et permet molta
> flexibilitat (per exemple, el fet de poder tenir snapshots dels volums
> [...]

És cert això que dieu del LVM. Jo només he hagut de tocar les particions un
cop que vaig afegir un disc i vaig ampliar el /home, que actualment està
repartit en 2 discs. Ara el disc que poso és gran i trauré els altres 2,
així que en principi no em fa falta LVM, però en el futur mai se sap, potser
em torno a quedar sense espai...