Actualització (upgrade de Squeeze a Wheezy) fallida...

Hola,

Ahir vaig estar provant d'actualitzar un debian estable a la nova estable (wheezy). Quan estava a mig procés de desempaquetar i configurar, va saltar el protector de pantalla / bloqueig i la vam liar... Va deixar de respondre'm l'entorn gràfic i quan, després d'una estona, vaig decidir apagar l'ordinador (mai sabré si la cosa està congelada o no), el resultat va ser una upgrade a mitges...

Total, després d'algunes provatures, ara tinc un sistema amb paquets de les 2 versions, però que no es pot acabar d'actualitzar per temes de dependències. Gràcies a deu la connexió funciona, des de terminal...

No sé que seria millor, si esborrar tots els paquets amb dependències no resoltes (crec que l'aptiutude o el apt-get em donen alguna opció de resoldre les dependències manualment) o tornar a posar les fonts de l'estable i fer un downgrade (funcionaria?).

Pd.: el que no acabo d'entendre és perquè un dist-upgrade no resol les dependències anant a buscar-les al repositori...

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi