Clauer idCat (Era: patch per opensc per tal de afegir el dnie)

El Dimarts 28 Agost 2012 15:35:58 Xavier De Yzaguirre i Maura va
escriure:
> M'atreveixo a preguntar, el clauer de l'IdCat, algú ha aconseguit que
> li funcioni a Wheezy?
> Salut i gracies.

A mi em funciona tant a Lenny (que encara uso per la feina) com a Wheezy
(testing congelada). El problema és que en ambdós casos ja fa temps que
el vaig instaŀlar i no recordo els detalls. El que sí sé segur és que
no vaig fer servir els controladors que estan al propi clauer sinó que
els vaig baixar d'algun lloc.

El recordatori el tinc cada cop que faig un aptitude upgrade, l'script
clos de init.d fa saltar warnings cada cop que salta el update-rc.d

Igualment no sé fins a quin punt és realment segur el clauer, vull dir
si la criptografia usada és prou bona. Jo confiaria més en el dipòsit
de certificats del navegador que en el propi programari del clauer. Al
cap i a la fi el clauer el tens només si fas tots els tràmits
presencialment, si els comences per la web la clau privada la generarà
el teu navegador, que no deixa de ser un punt addicional de seguretat
si no confies en la màquina de l'ATC que genera la clau.

P.S: si canvieu el tema de conversa, feu fil nou o com a mínim canvieu
el títol del missatge. Jo he entrat de casualitat, puix no tinc lector
de dni-e i revocat el certificat digital.

--
Atentament,

Eloi Notario.