Re: Squeeze no reconeix CD

Començo per agrair vostres comentaris, més ràpids del que em pensava.
I, sí, vull instal·lar Debian. (1)
Creia que els drivers eren al kernel. (2)
Com a xaruc ben palès no m'he enterat de gaire ¡SOS, plis!
Em cal el tipus amd64
Us mostro un mini curriculum
Salut
Hermes

(1) Des que el paio de Canonical va anar a l'espai, els ET li obliguen aquesta merda d'Unity.
(2) Ubuntu - abril - i Squeeze - maig - ¿No usen el mateix?
Jo: 71 tacos. Mai he pencat amb Windoze doncs usava programes tancats sense accès al SO.
Un xic de SuSe i desprès Ubuntu.
Consola: no més per sudo-aptitude install i consells des de forums fiables. M'aterra.
Cerques: Google.
Navegadors: Firefox i Chromium.
Textos: LyX - escric moltes i moltes bajanades pel plaer d'escriure -
Pelis: aMule, VLC i DeVeDe.
LLençadors: xkill i .aMule/Incoming