Re: dev-C++

A la pagina http://www.bloodshed.net/devcpp.html et fiu que es un entorn desenvolupat per Mingw i que els sitemes operatius suportats son la col·lecció Windows.
Per entorns multi-plataforma tindries que anar a entorns gtk o qt. Jo personalment treballo amb Kdevelop que tinc entès que està portat a windows. Eclipse també es multiplataforma, peró per el desenvolupament c++ el trobo una mica pesat. Altre entorn de treball pot ser BlueFish bassat amb gtk

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org
           pere.nubiola@gmail.com

El 11 de març de 2012 11:13, Voro <VorodeValencia@ono.com> ha escrit:
Algú sap si existeix versió per a Linux, de l'entorn de programació Dev-C++?
He passat dues hores cercant a Google i no he trobat, sempre acabe en un .exe que, clar, no hem serveix. A la Universitat de Valencia treballem en Dev-++ i me convindria tindre-lo  a casa.
Gracies

Voro