Re: Formats de llibres electrònics

Hola,

2012/3/9 Robert Marsellés Fontanet <robert.cardenal@gmail.com>:
> Hola de nou,
>
>  Gracies a tots per les vostres respostes. No sabia que hi hagués tantes
> opcions per llegir llibres electrònics. Fa que senti que vaig fer una
> bona elecció quan vaig decidir deixar enrere les finestretes. Gracies
> desenvolupadors.
>
>  El principal problema és que són llibres tècnics i no puc triar
> l'editorial. Són els únics que els proporcionen. Te'ls venen,
> evidentment, al preu que volen (> 60€) i en el format que garanteix el
> seu control. Segons la informació de l'editor, la copia que adquireixo
> [...]

No sé l'altra gent, però jo no he aconseguit llegir llibres tècnics de
forma pràctica utilitzant lectors de llibres digitals. En un
dispositiu de tinta electrònica passar fulles endavant i endarrere per
fer consultes ràpides no és gens còmode. I les il·lustracions/taules
poden no veure's bé. En «ipads» o similars no ho sé perquè no tinc cap
tablet.
A més, tingues en compte que la conversió de formats sovint no és perfecte.

Pensa-ho bé, potser en aquest cas portar quilos de paper al damunt
encara és avui en dia la millor opció.

Salut,
--
Pere