Re: Off-topic impressores 3d

Al 18/02/12 12:34, En/na Ramon Pinto ha escrit:
> Perdoneu per l'offtopic, però no sé ben bé on començar a preguntar.
> Estic interessat en la construcció d'impressores 3d, i en les tècniques
> bàsiques com soldadura, etc, i, evidentment, drivers en debian. Sabeu de
> gent aquí que estigui treballant aquest tema?

Hola, Ramon.

On he vist gent treballant en temes així és a Riereta.net[1], tot i que
no tinc clar quin col·lectiu en concret ho portava a terme, hi ha molta
gent per allí fent activitats. Vaig veure impressores d'aquestes i
sembla que feien coses prou interessants. És tota la informació que et
puc donar de primera mà :)

Si t'hi passes[2] o contactes amb ells probablement te'n podran dir
alguna cosa més.

Salut.

[1] http://riereta.net/drupal/
[2] http://bit.ly/riereta