Re: Llençar script en aturar l'equip

No es un exit es un stop, amb la típica estructura

Case
start
   Instruccions
Stop
   Instrccions

Com un script de total la vida que es posa las rc.
Com es el teu script?

Marco

El 07/02/2012 23:44, "David Trigo Chávez" <davidtrigo123@yahoo.es> escribió:

En resposta als dos mails, si, tinc fet un link simbòlic al /etc/init.d/<script>, i no, no tinc la clàusula exit al final de l'escript, però acabo de provar a copiar l'escript /etc/rc.local a /etc/init.d/ i fer els enllaços simbòlics a rc0.d i rc6.d, i segueix sense funcionar, m'executa el rc.local en arrencada però no els scripts en aturada...
Seguiré investigant a veure si trobo quelcom, ja informaré si dono amb la solució.

Gracies per l'ajuda.