Re: Actualització d'alguns paquets de testing en estable...

A Dilluns, 28 de novembre de 2011 13:16:25, Joan va escriure:
> Hola,
>
> Tinc un debian estable, del que també tinc les fonts de testing i
> inestable, posades amb prioritat inferior. M'agradaria actualitzar un
> paquet, amule i iceweasel, però el primer te entre les dependències
> libxgtk??? i quan li dono a actualitzar a aquest, em marca, el synaptic,
> de desinstalar mig Gnome.
>
> Em pregunto si no és possible dir-li al sistema que actualitzi, també,
> totes les referències actualitzables de la primera referència, quan la
> versió és imprescindible.

> [...]

El problema és quan hi ha un salt de versió important en llibreries del
sistema entre versions, és possible que sigui el cas que un programa que
depenia de llibreries de GNOME3, que alhora estiguin marcades amb un Conflicts
amb les de GNOME2, que suposo deu ser el cas.

Mira't backports.debian.org, és l'adaptació d'alguns paquets de testing perquè
funcionin amb les llibreries de la stable, evitant el problema de cascada de
dependències. Iceweasel segur que hi és, l'amule no n'estic segur. Treballant
amb backports a més se suposa que no dóna problemes al passar
d'oldstable+backports a stable quan sigui el moment. Tingues present que
oldstable+backports no t'agafarà paquets de testing, quan es publiqui Wheezy
no tindràs a Squeeze backports versions més noves que les de Wheezy.