Re: cryptoloop

El Dissabte, 12 de novembre de 2011, a les 21:40:30, jordi va escriure:
> Bones, ja fa un temps que tinc una partició "adormida" encriptada amb
> cryptoloop i m'interessa recuperar-ne les dades. El problema és que he
> fet tot el que he anat llegint i no hi ha manera ...
>
> He compilat el mòdul cryptoloop sense cap problema però a l'hora de fer
> un "modprobe cryptoloop" em surt:
>
>   FATAL: Error inserting cryptoloop
> (/lib/modules/2.6.32-5-686/kernel/drivers/block/cryptoloop.ko): Unknown
> symbol in module, or unknown parameter (see dmesg)
>

> i el dmesg :
>
> [  790.283970] cryptoloop: disagrees about version of symbol
> [...]

DOncs malgrat que dius que has compilat el mòdul sense cap problema, sí que en
deus tenir un perquè clarament el modprobe falla en carregar-lo. Si no el
carregues és inútil continuar provant coses. Primer has de solucionar aquest
problema.

La primera pregunta és: perquè el compiles? El mòdul hauria de venir ja
compilar amb el kernel...

Quant a l'error que et dóna, sembla que es queixa d'un problema de versions.
Potser havies compilat el nucli (o el cryptoloop) fa temps, has actualitzat
les fonts recentment d'una de les dues coses i has compilat de nou, i t'ha
quedat un codi compilat per una versió diferent del codi amb el que s'ha
d'enllaçar.

Prova d'esborrar tot el codi compilat (make clean) i tornar a compilar-ho tot
(nucli i mòdul) de cap i de nou. Rearrenca amb el nucli nou i torna-ho a
provar.

Orestes.