Re: GNOME 3: com evitar-lo?

El dt 08 de 11 de 2011 a les 14:08 +0100, en/na cubells va escriure:

> Doncs sent ser la veu discordant, però jo em quedaré a gnome (for ever).
>
> Tots els escriptores s'estan tornant menys ratolinaries cada dia i més
> teclaire, suposo que pels nous dispositius que van apareixent i que són
> el futur.
>
> Respecte a l'"accessibilitat" a tots els elements de l'escriptori, al
> principi és una mica estrany, però quan t'acostumes no hi ha res que no
> pugues fer amb tecles.
>
> Que sóc l'únic?

Doncs no, no ets l'únic :-)

M'acabo d'actualitzar la Debian testing i ja tinc el Gnome 3. Potser
trobaré a faltar coses, em costarà una mica acostumar-me, però ja vaig
abandonar KDE per un motiu similar i aquest cop vull aguantar el
tipus... I ho he de reconèixer, el nou GNOME m'agrada.

Diuen que canviar de casa i feina són motius d'estrés, potser un canvi
d'escriptori (o de versió d'escriptori) causa el mateix efecte ;-)

Salut!
Mònica