Re: Busco DD per patrocinar síntesi de veu en català

On Mon, Aug 29, 2011 at 06:40:07PM +0200, Sergio Oller wrote:
> Hola a tots,
>
> He empaquetat dos paquets (valgui la redundància) per la síntesi de veu
> (conversió de text a àudio) en català mitjançant Festival.
>
> Estic interessat en contribuir aquests paquets perquè formo part de
> l'upstream ( http://www.talp.cat/festcat/ ) i perquè crec que poden ser
> d'utilitat a gent amb deficiències visuals.
>
> He escrit a la llista de mentors, també escric aquí perquè crec que puc
> trobar algú més proper al paquet.
>
> Estic interessat en seguir mantenint els paquets, de fet porto temps
> mantenint-los [1].

Vaja, Sergio, ja tocava tindre veus catalanes empaquetades!

Si vols tirar endavant amb això, puc intentar ajudar-te. Tinc el temps molt
limitat, però els paquets sembla que ja estan en la rampa d'eixida cap a
ftp-master, així que hauria de ser fàcil.

Si em contestes a la llista, assegura't de posar-me també en Cc, no siga que
em despiste com ara.

Estàs ja apuntat per a ser DD o DM?

Jordi
--