Re: Libreoffice

El ds 18 de 06 de 2011 a les 18:33 +0200, en/na Robert Garrigos va
escriure:
> Al 18/06/11 15:34, En/na Ferran Juanos ha escrit:
> >

> com el veus? he fet un search i no el trobo

Suposo que tens el reporitori al sources.list

Ho faig de dues formes

1) Un cop a la setmana un cron que he fet executa el següent:
w3m -dump http://packages.debian.org/squeeze-backports/allpackages >
backports
Li dono una ullada per veure si hi ha novetats
2) Al synaptic també he creat un filtre (una mica maldestre perquè no
me'ls llista tots, a vegades em falla algun, per això faix servir les
dues maneres)
Seguim amb el synaptic

Paràmetres / Filtres
Desprès prem el botó nou
Li dones nom al nou filtre
A la pestanya estat ho marques tot
A la pestanya secció no seleccionis res
A la pestanya propietats selecciones com a camp "Numero de versió", com
operador "Includes" i com a patró i poses bpo

Desprès a la pantalla principal del synaptic si prems el botó "Origen"
et surt tot el que hi ha a backports (amb algunes excepcions).