Fwd: Backuppc fora de testing?

Ara que veig el missatge de la Mònica m'adono que he enviat
la meva resposta només al Ricard. Aquí la teniu...

---------- Forwarded message ----------
From: Alex Muntada
Date: 2011/5/23
Subject: Re: Backuppc fora de testing?
To: Ricard Pradell

+ Ricard Pradell <rpbsant@gmail.com>:

> El cas és que per a solucionar els problemes de dependències, aptitude
> pretén, entre altres coses, desinstal·lar-me backuppc. Generalment he
> solucionat problemes semblants desinstal·lant els paquets "ofensius",
> i reinstal·lant les noves versions dels paquets que ja solen tenir les
> dependències actualitzades. Però en el cas de backuppc,
> desinstal·lar-lo és un luxe que no em puc permetre, doncs revisant els
> repositoris de Debian, la sorpresa ha estat veure que backuppc ha
> desaparegut de testing, però no trobo enlloc el perquè, ni si serà
> temporal o definitiu.

S'està realitzant la migració de perl 5.10 a 5.12, que ja no duu el suidperl,
i del qual depèn el backuppc. Tens totes les «excuses» a la web de PTS:

http://packages.qa.debian.org/b/backuppc.html

Suposo que només cal tenir una mica de paciència i esperar a què
actualitzin el backuppc a una nova versió que no utilitzi suidperl:

http://bugs.debian.org/581950

Salut!

--
Alex Muntada <alexm@alexm.org>