La declaració de la renda... altre cop

L'any passat vaig preguntar per l'enviament del famós fitxer .100 amb la
declaració signada, enguany no he pogut passar ni de la primera
pantalla de dades amb el PARE: els desplegables em surten buits. No puc
triar la comunitat autònoma de residència, i sense això no puc ni
començar a fer-la. Tampoc puc importar el fitxer amb les dades
preomplertes, diu el programa que no l'entén.

A algú més li està passant? He provat el mateix des d'una màquina amb
Windows i allà sí puc triar la comunitat autònoma (i l'horrible fons
groc allà és blanc, sigui dit de pas). L'altra possibilitat que no
descarto és que sigui cosa de la JavaVM, encara no he fet el pas de
Lenny a Squeeze: em fa por la transició de KDE3 a KDE4, laboralment no
em puc permetre tenir l'ordinador KO si alguna cosa surt malament i
aquests dies no tinc una connexió estable a Internet.

Per això, abans de saltar a la jugular del fisc vull assegurar-me, AH!
ALERTA!, que la mossegada la puc fer.

--
Atentament,

Eloi Notario.