Re: Servidor Web Apache Debian Squeeze

Segurament el problema el tens en que al ser el router configurable
per http, quand accedeixes des de el exterior et porta a la
configuracio. Tens que tenir alguna instrució que li digui al router
que no es pot configurar desde fora de la intranet
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org