Cerca d'informació dels paquets

Hola a tots,

 Tinc instal·lat "squeeze" i utilitzo "aptitude" per la gestió dels
paquets, tal com els membres de la distribució recomanen als usuaris
sense cap més pretensió.

 Tot i les recomanacions, tinc configurats els 3 components (main,
contrib, non-free) a les fonts de paquets (/etc/apt/sources.list) per si
necessito alguna cosa que no es a "main".

 M'agradaria saber si hi ha alguna manera d'aconseguir saber a quin
component pertany cada paquet (main, contrib, non-free).

 No és que tingui molta importància però jo, personalment, ho utilitzo per
decidir quin paquet instal·lar quan n'hi ha més d'un que fa feina
similar. L'aptitude mostra diverses etiquetes quan es selecciona un
paquet (instal·lat, prioritat, secció, ...) però curiosament, aquesta
informació no.

 Moltes gracies,

 Robert