Re: Executar seqüència al apagar: Squeeze

Perquer no probes aixó:

#!/bin/sh

### BEGIN INIT INFO
# Provides:          nom_del script
# Required-Stop:     $remote_fs $syslog
# Default-Stop:      0 6
# Short-Description: descripció simple del que fa
#
case $1 in
    start|restart|force-reload))
         exit o
         ;;
    stop)
        cp --update --recursive --force  /home/usu/important /mnt/sdb2/copia/
        exit 0
        ;;
    status)
       exit 0
         ;;

Basicament li estás dient que se executi cada vegada que fase shutdown
 reboot, que es consideri que sempre está corrent i que no fagi res
cuand es fa un /etc/init.d/script start o restart o reload. Se executa
sempre que fas un
/etc/init.d/script stopt i torna un estatus de que se está executant sempre

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org