Linux Mint...

Escolteu, això de la Linux Mint basada en debian en mode rolled (o algo així, actualitzacions en continu) símplement significa que seguirà el patró (i la base) de testing o sid?

Pd.: jo algun cop que no em veig en cor de posar una debian (a un usuari molt fet a la windows i al que no vull haver de perdre el temps aconseguint els drivers privatius de la tarja, els flash, el java, etc. per a què no tingui cap trauma en el pas de win a linux), poso una ubuntu... Penseu que la linux mint pot "omplir2 el buit entre debian i ubuntu (i facilitar que qualsevol dia canvies els repositoris i ja tens una debian (que això crec que si que es pot fer??).

Pd.: més en general, algú ha tastat la linux mint, algun opinió en particular?

Apa, salut,

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi