Re: /usr/sbin/grub-probe: error: unknown filesystem.

Jo el que veig a Debian, tot i que no ho critico perquè el moviment es demostra caminant, i si no es fa més potser és perquè no hi ha recursos (humans) per a més, és que les coses no son fàcils...

Avui em meravellava un cop més de la facilitat que posa Google al que toca (en aquest cas amb opcions i suggeriments que han incorporat al Adwords) que t'ho donen tot mastegat. I a Debian moltes vegades tens les coses que per contribuïr (ni que sigui traduint la web) has de superar una primera corba d'aprenentatge... Però he de dir que tampoc m'hi he enfrascat mai massa...

Joan

En/na xavi ha escrit:
Per mi és una qüestió un pel més profunda que tot això, i és que crec
que des de fa uns anys, no ja uns mesos, sinó uns anyets, cal massa
crítica a Debian.

Amb prou massa crítica, probablement el problema amb SSL no hauria
passat.

Amb prou massa crítica no faria mesos i mesos que no rebo les Debian
Weekly News.

Amb prou massa crítica no estaria tota l'estona amb la sensació que si
continuo amb Debian és per principis, sobretot davant dels de vegades
pesadets ubuntians (que no tots i que ja ho sé).

I això només té una solució que és arrimar l'espatlla i posar-se a
currar, el problema és que no tinc clar ni com ni de quina manera amb el
meu nivell d'anglès tant i tant mitjà... :/

El dg 31 de 01 de 2010 a les 20:00 +0100, en/na Marc Furtià Puig va
escriure: