Discos RAID

Hola a tots:

A la fi he pogut solventar el raid per software amb dos discos SATA. Gràcies a tots els que em vàreu aconsellar.

La veritat és que he fet trampa. Després de tornar-me mico intentant que m'arranqués el sistema (Grub - error 2), vaig emprenyar-me i vaig reinstal·lar el Debian. Vaig aprofitar i vaig instal·lar el lenny (tenia el squeeze + sid i la veritat, no guanyava per disgustos). I vaig tenir la immensa sort de què el directori /home el tenia linkat a una partició diferent de la de sistema; per tant, a l'hora d'instal·lar vaig carregar-me la partició de sistema, vaig instal·lar, vaig tornar a linkar el /home... i tot va funcionar! És clar, vaig tenir la precaució de crear el mateix usuari.

Ara funciona com una seda. El /proc/mdstat dóna:

Daniel-Debian:/home/elias# cat /proc/mdstat
Personalities : [raid1]
md127 : active raid1 sda2[0] sdb2[1]
     259682624 blocks [2/2] [UU]
md126 : active raid1 sda1[0] sdb1[1]
     224548416 blocks [2/2] [UU]
unused devices: <none>

En fi, molt agraït per tot i fins una altra!

--
Daniel Elias
Usuari de Linux nº 461584