Re: FORA DE TEMA: servidors virtuals

a slicehost una màquina virtual de 256MB de ram costa 20$/mes (uns 15€)
http://www.slicehost.com/

si tries slicehost i ho fas per aquí també em faran un descompte:
https://manage.slicehost.com/customers/new?referrer=0ccdcb1f0d9b7e6229068fbcfdefaa76

salut!

A Dimecres, 7 d'octubre de 2009, Jose Daniel vaño va escriure: