Problema amb lilo i l'arrencada en un Dell amb discs sata

Bones (és un dir)

Tinc un Poweredge 800 que vaig instal·lar fa segles amb una iso Debian
on Dell, pel fet de que hi havia incompatibilitat amb els discs o la
seva controladora o no recordo ben bé què.
La qüestió és que ahir ens van obsequiar amb una bonica tallada de
fluït elèctric i, al cap d'una estona, per precaució el vaig aturar
per evitar que s'acabés de descarregar el SAI.
Al engegar-lo de nou, em diu que "no boot sig. found". Té lilo
instal·lat, les actualitzacions no li han posat el grub que jo sàpiga,
i no

Us explico com té les particions:

sda1 un win95 que porta com "d'utilitats" de fàbrica (jus)
sda2 /boot (marcada com a "bootable")
sda5 /
sda6 swap
sda7 /usr
sda8 /home

El cas és que, sincerament, m'he atabalat i ara ja no veig res....

Al lilo li tinc posat que la partició boot és sda2 i que ha de muntar
sda5 com a root, però em segueix donant l'error de no boot sig.
found...

A algú li sona la cançó???

--
Josep Sànchez