Re: FORA DE TEMA: servidors virtuals

A Wednesday 07 October 2009 19:17:24 Josep Sànchez escrigué:
> Bones,
>
> Necessito contractar un servei de vps per tenir una wepe amb botiga
> virtual. Serà un servei bastant crític, no pot estar aturat així com
> així.
> Teniu alguna (bona) experiència, amb servei 24x7x365 economicament
> assumible? Amb el nom del proveïdor i un petit comentari ja faig :)
>
> --
> Josep Sànchez
> [papapep]
> ----------------------------
> http://extralinux.net
> ----------------------------

www.linode.com

Per $19.99/mes (menys de 14 € al canvi) tens una VM amb possibilitat de
diverses distribucions preinstal·lades (Ubuntu i Debian entre elles).  Jo tinc
la versió bàsica amb 384 MB de RAM i 20 GB de disc, si no recordo malament, i
corre continuament Apache/Trac/MoinMoin, servidor de correu, servidor de
FTP... i funciona realment de *conya*.  A més, té gràfics de consum de CPU,
disc, I/O, etc, amb un sistema d'alertes configurable.

Per cert, si finalment et decideixes per linode.com, esmenta el meu codi:

4770914f455d417118c93de64880ffb7e6103c89

que em faran un descompte en la propera factura :)

Au!

--
Francesc Alted