Re: Arraid amb dos discos SATA idèntics

En/na ferran ha escrit:
Hola, Lo que busques es el software raid.
Si es configura al instalar el sistema es facil i es fa amb el instalador,
pero fer-ho en un sistema ja instalat es una mica mes complicat.
Aqui tens unes instruccions de com fer-ho http://www.ctunion.com/node/178

On Fri, 02 Oct 2009 11:56:30 +0200, Daniel <daniel.elias@gigamail.cat>