Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

Jo visc feliçment a testing en tots els meus ordinadors d'escriptori,
portàtils, eeepc, etc. Apart del moviment que hi ha actualment,
imagino que per la sortida de lenny, no hi ha gairebé cap problema
mai, i quan n'hi ha, són menors; opino igual que el Joan que
l'estabilitat de testing és a la par (si no millor) que moltes
"estables" de altres distribucions. No tens els cobriments de cor de
sid, i tens paquets en general molt actuals. Per mi, ideal. Això si,
als servidors, estable sempre.

Ricard

El 16 / abril / 2009 15:44, Joan <joan.sendra@gmail.com> ha escrit: