Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

Sembla que ara s'ha arreglat alguna cosa ja. A l'engegar l'ordinador en un
determinat moment, m'ha fet el xequeig del disc principal(suposo que perquè
tocava); s'hi ha estat una bona estona, i a partir d'aquí he pogut començar a
fer coses que no podia fer de cap manera, com el dpkg-configure -a o el
update-manager. Potser el problema estava en algun desastre del disc dur,
causat pel crash que vaig tenir, i el xequeig ho ha apedaçat.

De totes maneres,  alguna cosa no acaba de quadrar. El soft de gestió
d'usuaris (users-admin) funciona, però abans d'engegar treu una pantalla rara
(annex_1) que no em deixa triar el Debian GNU/Linux, però que si li
dic "D'acord" sobre algun dels programes no marcats amb el triangulet
continua i permet gestionar usuaris.

Sort que el Linux no té tanta afició a penjar-se com el Finestres del Senyor
Portes!

El Tuesday 17 March 2009 16:10:05 Jordi Funollet va escriure: