Re: Problemes amb l'Iceweasel/Mozilla

Solventat el problema. Vaig intentar diverses solucions, com instalar un
complement que es diu Mediaplayer no sé què més, però no es solventava res.
Al contrari, els videos no funcionaven de cap manera.

A rel d'alguna de les vostres propostes, vaig actualitzar el Shockwave Flash a
la versió 10: res de res. Però algun comentari vaig trobar a Internet sobre
la necessitat d'esborrar la versió anterior a l'actualitzar el Flash: busco
la llista de plugins i efectivament, hi havia les dues versions. Deshabilito
la 9 et voilà! Els vídeos funcionen!

Pel que fa als midi, he fixat per defecte el Timidity i ara funcionen
correctament.

El Monday 27 October 2008 19:00:56 Martin Cabellos va escriure: