Re: Mapa de la xarxa

En/na David Trigo Chávez ha escrit:
Hola, ya se que aquesta pregunta no te gaire a veure amb debian en general, pero segueix essent un problema.

Estic buscant una utilitat per fer un mapa de la xarxa, i no trobo cap aplicació que no sigui per M$, no se si hen coneixeu alguna, o soc yo que ya no se utilitzar el google. xDDD

Pots utilitzar l'aplicació dia. Tinc algunes notes sobre dia a la meva wiki:

http://acacha.dyndns.org/mediawiki/index.php/DIA

També es cert que per fer el gràfic pots utilitzar altres eines com kivio o el propi Editor de Dibuixos de l'OpenOffice. Pots trobar icones de xarxa i altres temàtiques (cliparts) a diferents llocs:

http://acacha.dyndns.org/mediawiki/index.php/Icones_i_imatges_lliures

El que no hi han és gaires eines de network Discovery que et detectin les màquines que hi ha a la xarxa i et facin un mapa. El màxim que he trobat és cheops:

http://acacha.dyndns.org/mediawiki/index.php/Cheops

Però és possible que hi hagi quelcom més...

I en general si busques aplicacions lliures "equivalents" a altres de privatives pots consultar la web:

http://www.freealts.com/

Salutacions,

Sergi Tur