Gestió de Correu electrònic

Hola a tots,

Us escric amb un dubte sobre com gestionar el correu electrònic. Em trobo que tinc molts correus en un servidor de correu i configurat el kmail per poder-los consultar també en local. El que voldria fer i no aconsegueixo és amb el kmail descarregar tots els correus, amb els respectius arxius adjunts i que s'em  borressin automàticament del servidor. He estat jugant amb les opcions i configuracions del kmail i no he trobat la manera de fer-ho.

Moltíssimes gràcies per l'atenció i l'ajuda.

Salut i PL!

--
Benvingut a l'Atzusac d'en Tux: http://www.atzusac.org

Julià Mestieri