Re: C i interfície gràfica

Bé, seguint algunes de les vostres indicacions, i una mica espantat al
imaginar-me resolent "null pointers" he donat una ullada al que hi ha
per python. Té bona pinta, i inclús he vist que hi ha bindings per
usar wxWidgets i també un RAD anomenat boa-constructor, que
lamentablement està una mica verd i em donava segfaults a mansalva amb
el poc que hi he jugat. No obstant, fent servir wxPython sembla
bastant senzill (dintre del que cap) fer interfícies gràfiques. No
m'ha semblat tant trivial enllaçar llibreries en C, però m'ho miro amb
ulls de profà. Sembla però una bona alternativa a la opció "dura" de
fer-ho amb C + GTK. Segueixo investigant...