Re: C i interfície gràfica

Doncs lamentablement, no sé res de perl i python... A primer cop d'ull, Perl em sembla una mica liat, python, en canvi, està a la meva llista de "deures", tothom en diu meravelles. Però tinc tres motius per fer servir C:
1- en vull aprendre d'una vegada per totes,
2- sembla pel que he vist i pel que dieu, que faci el que faci, per accedir al nivell de xarxa l'hauré d'utilitzar
3- Del poc que es fa a la UOC de programació, la majoria és en C o java, o sigui que al menys en tinc algunes nocions. Ja he dit que al no dedicar-m'hi professionalment, el que sé és això i prou. De totes maneres, al ser un programador d'anar per casa, potser aniria més ràpid aprenent-me un d'aquests que no pas anar depurant C a cop de "printefes"... Suposo que també m'aniria bé donar un cop d'ull al codi d'eines com wireshark, tcpdump i dsniff, per veure com ho han fet, què en penseu?

Com si fos una premonició, l'altre dia va sortir a Barrapunto un manual de Anjuta + Glade, que em miraré a veure si veig la llum. De totes maneres, segueixo obert a les vostres suggerències, que m'estant ajudant molt a prendre una decisió.

Lo de l'exemple, m'aniria de conya, Pau.

Gràcies a tots

Ricard