Problemes amb Firefox 3.0 beta 5

Hola,

Després de la cagada de l'altre dia (l'ordinador no em resolia si no
era en mode superusuari per un problema de permissos del fitxer
resolv.conf), resulta que seguisc tenint un altre problema. Voreu,
resulta que quan òbric una nova pestanya, per exemple, no em buida la
barra de lloc, sinó que es queda escrit el de l'última pestanya
visitada. A més, un altre problema és que no apareix cap desplegable
quan faig clic per veure les adreces visitades, per altra banda el
botó d'anar cap arrere de la navegació mai està disponible (sempre en
gris).

En definitiva, és com si la instal·lació del Firefox estigués fotuda.
He reinstal·lat ja dues vegades, amb "sudo aptitude reinstall
firefox", però sembla que li la rebufa. És possible que li falte
alguna biblioteca o que estiga fotuda també?

Què collons és el xulrunner? Pot ser-ne el culpable (per estar mal
instal·lat o tal)?

Actualment estic fent servir el Firefox per a Windows amb Wine
(programari lliure, corrent sobre programari lliure, emulant
programari privatiu).

Pau.