Re: sincronitzar dos disks durs

Moltes gràcies a tots, ha estat bufar i fer ampolles, he instal.lat
rsync i de moment el faig servir amb grsync (interfície gràfica),ha
estat tant simple com posar el directori d'origen i el de destí marcar
unes quantes opcions i s'obté de forma ràpida que el disc dur del PC i
l' USB tinguin un contingut idèntic per tant em fa les funcions de còpia
de seguretat, en aquest cas els canvis sempre van del PC al disc USB.
Prenc bona nota de les indicacions d'en Jordi Funollet ja que quan
tingui el portàtil aleshores hauré de tenir en compte que els fitxers
poden canviar en qualsevol dels dos discs durs.

El dg 24 de 02 del 2008 a les 17:04 +0100, en/na ilion1250 va escriure: