RE: RV: Desconfigurat el Xwindows

Es va resolent el problema. Si més no, ara ja puc treballar amb entorn
gràfic des de Linux.

Després d'una recerca internètica, he posat el valor '127.0.0.1:0' a la
variable $DISPLAY; després d'això, engego el sistema i quan em trobo a
la pantalla alfanumèrica que em demana usuari i password entro amb el
meu usuari, teclejo l'ordre "startx" i se m'obre una pantalla gràfica
des d'on puc anar treballant. En canvi, amb les mateixes condicions,
l'ordre "gnome-session" em dona l'error del cannot open display.

Ara em faltaria saber com dimonis puc automatitzar l'ordre "startx" per
oblidar-me del tema. En quin fitxer cal entrar-la? Ho he probat a
l'inittab però no va bé, l'executa com a root. Quin fitxer és el que
dona les ordres d'inici dels terminals gràfics?

El ds 23 de 02 del 2008 a les 11:37 +0100, en/na xabi@nodo50.org va
escriure: