Re: Ja se pq gnome "no arranca"

Hola, Orestes ...

deies, el 25 de Aug de 2008, a les 09:50 +0200:

> No, no ens hi hem trobat... encara n'hi ha que som més frikis i fem servir una
> cosa estrafolària que es diu KDE.
>
> Orestes.

Sorry, me n'havia oblidat de vosaltres. Però sempre us quedarà la
íntima satisfacció de veure com ens estem barallant contra el gnome :)

Vaig seguint el fil del bug i confirmat que també peten alguns
ordinadors amb etch i sospiten que l'error no està tant a la libxml2 com en
algun programa (a determinar) relacionat amb ella. De totes maneres
downgradejant libxml2 a la versió immediatament anterior la cosa sembla
que funciona.

--

xavi <lorajoler*paranoici.org>