Re: Ja se pq gnome "no arranca"

Hola, Lluis ...

deies, el 23 de Aug de 2008, a les 10:17 +0200:

> Perdo per no respondre al mail original, pero estic en una altra maquina :)
>
> El cas: http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=496125
>
> Si encara no heu actualitzat, doncs millor no ho feu. Si el mal ja esta
> fet, se que hi ha un repositori amb els paquets "vells" de debian per a
> casos com aquests.
>
> De totes maneres, per casos com aquests, va be el apt-listbugs (si no erro
> el nom).

Jo ho he arreglat downgradejant libxml2 a la versió immediatament
anterior amb un simple dpkg -i. Menys mal :) que maco és el gnome.

Tot i que aquet breu parèntesi  sense gnome m'ha servit per experimentar
amb xfce4 i e17 i adonar-me de lo maco que és gnome...

Records mozo...

> apa!
>

>  Listening: Opeth (Blackwater Park) - 8. Blackwater Park

Aquest script teu no deixa mai de sorprendre'm...