navegador per defecte

Hola
Al executar alguns programes (lector de notícies raggle, els links de
missatges de evolution) m'arrenca com a navegador per defecte
epiphany. Tot i que tampoc em desagrada,m'agradaria poder canviar-lo
per firefox, però no tinc idea d'on es pot fer. En el fitxer de
configuració de raggle surt una menció al navegador, sembla que el
troba així:

 # browser options
  'browser'               => Raggle::Path::find_browser,
  'browser_cmd'           => ['${browser}', '%s'],

Hi ha alguna variable global / fitxer de configuració on pugui canviar
el navegador?

Ricard