Servidor d'aplicacions Debian + Impressora Local Windows.

                Hola a tots,

                Estic intentant muntar un servidor d’aplicacions amb Debian Etch per uns 20 o 30 usuaris, però em falla al voler imprimir en la impressora local.

                Us explico que estic provant :

En el servidor Debian he posat una aplicació personalitzada de Windows que a través de Wine em funciona de conya i també he instal·lat SSH.

En les estacions Windows (Windows XP i Windows Vista) he instal·lat els programes Xming i PuTTY.

En les estacions Windows, només han de obrir el programa PuTTY i fer la connexió al servidor Debian, al identificar-se (User name amb password) s’executa automàticament la aplicació i tot va bé fins que proven d’imprimir. El problema, es que només veuen les impressores que hi ha en el servidor Debian, però no veuen ni aconsegueixo que imprimeixin amb les impressores que poden tenir en local.

Per més que estic llegint en el manual de PuTTY no aconsegueixo aclarir-me com fer-ho.

                Sincerament, no fa molt que estic treballant amb Linux, i tampoc tinc clar si això de fer servir Xming i PuTTY es la millor solució, però com va molt bé i ràpid, em dona la impressió que pot ser la solució, però el fet de que no aconsegueixo fer que funcioni la impressió en local, començo a dubtar.

                Em podeu dir si realment Xming i PuTTY es la millor solució per muntar un servidor d’aplicacions?

                I en cas que sigui correcte, Com puc solucionar el tema de la impressió local?

                Salu2, Dimi.