Re: mutt2evolution, maildir2mbox

El Mon, Aug 27, 2007 at 03:11:45PM +0000, xavi ens deleit�mb les seg�paraules:
> [...]
> muntant el nou mutt (fetchmail + procmail + spamassassin + postfix) estava
> rumiant que igual havia arribat el moment de passar a evolution.
>
> He navegat per internet i veig que teòricament Evolution t'hauria de
> permetre mantenir les carpetes de correu en format maildir del mutt. El
> què passa és que quan provo de fer-ho no hi ha manera.
>
> I la pregunta: algú se n'ha sortit a fer-ho sense passar  de maildir a
> mbox? hi ha alguna manera de fer-ho? o be recomaneu fer la transformació
> de maildir a mbox? (si fos així recomaneu algun script de transformació

El recomanable es que _no_ treballis amb mbox, ja que es un format per
guardar missatges molt mes fragil que maildir.

> O bé, recomaneu que em mantingui en mutt fins a l'infinit i que total
> perquè collons vull un client de correu com Evolution i no em mantinc amb
> un mta de veritat per gent dura i atrafegada com seria mutt :) ?

Gairebe m'ho has tret de la boca. Jo nomes canviaria mutt per mutt-ng :)

Ja fa un temps vaig estar provant tant el thunderbird (o com es digui ara)
com l'evolution, especialment aquest ultim per la integracio que te amb
d'altres aplicacions, pero la veritat es que no em van convencer, en part
pq no suportaven maildir, i en l'altra part pq no vaig trobar (potser
m'equivoco) que estiguin ben fets de cara a utilitzar-los quasi
exclusivament des del teclat.

A mes, amb mutt pots veure el correu des d'un ssh, que semblara tonteria,
pero algun cop...

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."