Re: Problema amb l'scribus i amb imprimir

On Wednesday 13 June 2007 15:22:29 Quiron wrote:
> Hola a tothom!!
>
> no se si és exactament de debian la pregunta, també és una mica de KDE,
> però no se sino on preguntar, així que aqui va :P
>
> el cas és que faig un arxiu amb el scribus, el guardo com a PDF, i fins
> aquí tot bé. Però en el moment de imprimir hi ha algunes fons que em
> desapareixen, és a dir, que no s'imprimeix la que hi ha a l'scribus ni al
> PDF sino una de genèrica horrorosa. De fet podria dir que hi ha algunes amb
> les que no hem passa. He mirat de afegir els paths de on tinc totes les
> [...]

Jo diria que això és un problema típic: Si la impressora no té les fonts que
tu uses per crear el PDF llavors usa un "equivalent". que pot ser molt
inapropiat.

Crec que per veure-ho bé les fonts haurien d'estar incorporades dins del
document PDF, i potser la impressora hauria de tenir prou memòria per
acceptar-les.

Prova de fer el document amb una "Times" o una "Helvetica" (aprox. Arial), a
veure si et passa.

Si no et funciona, potser la solució seria imprimir les pàgines com a mapa de
bits (gràfic), sempre i quan la impressora tingui la capacitat de memòria
suficient per empassar-se un gràfic d'aquesta mida.

Orestes.