Re: gnome i .bashrc

El Friday 18/05/07, a les 01:45 (+0200), Orestes Mas va escriure:
> A Divendres 18 Maig 2007 00:15, Ernest Adrogué va escriure:

> Jo diria que no l'ha de llegir. El .bashrc i el .bash_profile són,
> respectivament, per "logins" no interactius i interactius _a la consola_.
> Quan tu entres a les X no ho fas a través d'una consola sinó a través de
> GDM...

D'acord, doncs reformulo la pregunta: Quina és la manera per
definir variables d'entorn a nivell d'usuari?

Perquè jo les variables les he posat sempre en el .bashrc, que
em sembla que era la manera tradicional de fer-ho. Sembla que
amb els nous sistemes aquests ha quedat obsolet aquest mètode.

Ernest