Re: /bin/sh: bad interpreter

Quiron dixit:
> aix...
>
> ls -l maple
> -rwxr-xr-x 1 juli juli 9526 2007-05-03 23:59 maple
> juli@debian:~/arxius/maple/bin$ ./maple
> bash: ./maple: /bin/sh: bad interpreter: S'ha denegat el permís
>
> ara si:)

Però al teu missatge original l'error era:

> bash: ./installMapleLinuxSU: /bin/sh: bad interpreter: S'ha denegat el
> permís

És el mateix problema? És un altre executable? El './installMapleLinuxSU' es
crida des de dins del './maple'?

M'oloro que estàs intentant instal·lar el Maple. Si, ja ho sé, tinc una
capacitat deductiva brutal. :-P No ho estaràs fent des d'un CD? De vegades es
munten sense permís d'execució.

Estaria bé que fessis un 'head' dels dos fitxers, per veure com comencen i
saber una mica millor de què parlem.

Un dubte que em sorgeix: no cal instalar-lo com 'root'? El 'SU'
de './installMapleLinuxSU' podria venir d'això...

--
### Jordi Funollet