Re: backup en DAT

vols dir que s'atura?? és a dir, no salta a la següent?

Uf, no, ja he vist què passa. Es que quan has fet 3 o 4 errors, no
saps quin és el culpable de que no funcioni...

Resulta que una de les màquines de les que vull fer backup és el propi
servidor on hi ha bacula. Doncs bé, si els bacula.*.conf de la màquina
local (servidor) tenen com adreça "nom-màquina", lliguen els dimonis a
127.0.0.1:PORT, doncs és el primer que troba a /etc/hosts. Llavors,
les màquines externes intenten connectar a 192.168.x.x:PORT i res
funciona, només en local. Ho vaig canviar tot per adreces 192.168.x.x,
i és llavors quan s'aturava el backup... perquè em vaig deixar el
storage daemon a 127.0.0.1!!! Un

netstat -tulpn | grep 9103

m'ha ajudat a veure l'error. Ara sembla que, al menys llançat
manualment (treball a treball) funciona. Ja ho veurem amb els
Schedule.

amb la directiva:
Run Before Job = "echo test"

Gràcies, ho he buscat a la documentació i sembla que comenten alguna
cosa sobre això, ja m'hi entretindré. De moment he posat un mysqldump
a cron, un "apaño" temporal.

Ahhhhhhhh, ara és l'hora d'un bon script en bash

Si, ho podria intentar (no sóc cap crack de bash) però el problema és
que les comandes manuals a bacula s'escriuen en una consola pròpia, i
no sé com lligar comandes pròpies de bash amb les comandes de bacula.
És que no havia vist mai això de programes que fan servir una consola
"a mida".

Per cert, sabeu si bacula "segueix" links a particions muntades, o a
particions muntades amb NFS? És que tinc particions muntades a /mnt
dels clients amb un link a /home/usuari, que no m'interessa que es
segueixin, i també tinc el /home del servidor muntat amb NFS, amb
links a /home/usuari  a tots els clients i tampoc vull fer-li un
backup al servidor cada cop que el faci a algun client.
No sé si m'explico, sóc molt ignorant en això dels backups en xarxa.

RPB