Re: Trobada !!!

doncs compteu amb mi també, encara que haig de trobar el
mail en el que es parlava del lloc i la hora.

En un començament penso anar en moto, si algu vol venir,
solament ha de tenir un casc (el de reserva es descapotable
i encara no fa temps per a això) i dir-m'ho. si fes falta
més puesto per més gent també podria portar
l'arreplegaet (cotxe).

Això si, fins a les 20:30 no sortire del cole.

apa,

8-)

> [...]
>   9.
>      Rafael Carreras
>  10.
>      Núria
>  11.
>      Eduard Fabra
>  12.
>      Adelaida Clavaguera
>  13.
>      Alex Muntada
>  14.
>      Eva Perales
>  15.
>      Carme Rovira
>
>Si ningú hi te cap inconvenient avui a les 15:00
trucaré a