Re: Instal·lar Debian a AMD64

Quoting Lluís Gras <serni@serni.net>:

Homeeeeeeeeeeee U__u'

La culpa no és del /boot massa petit, sinó del qui borra els backups abans
de
saber que els necessita! ;-P

Ei !!! ... que això ens ha passat gairebé a tots, ens refiem massa de la
"nena" i de tant en tant ens la clava, jo ja no sé quantes vegades una
actualització del nucli o del grub m'ha deixat el sistema potes enlaire
per la mania de posar root=/dev/algo enlloc del /dev/md1 que tocava ...

Backups quins backups ? ;-)

O aquella gent que aconseguim carregar-nos l'/etc sense fer còpia de seguretat.

Aquests casos és que s'haurien de recopilar...